نمایه نویسندگان

آ

  • آیتی، محسن تجارب زیسته معلمان بومی از چالش‌های آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • آرمند، محمد بررسی مؤلفه‌های فرهنگ عمومی در کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401]

ا

  • احلال زهی، خدیجه مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
  • احمد، مدنی مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]
  • ادیب، یوسف طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
  • اصانلو، بهاره بررسی پیشران‌های هویت‌یابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمع‌گرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]
  • اصغری نکاح، محسن بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • اکبرپور زنگلانی، محمد باقر بررسی رابطه باورهای معرفت‌شناختی بادرگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • الیاسی، فائزه روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدایی در دوران کرونا [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • امیریان، فاطمه بررسی چالش های تدریس مطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-72]
  • امینی، محمد مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]

ب

  • باشتنی، اکرم ارزیابی شبکه دانش آموزی شاد با رویکرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهایی جهت بهبود برنامه درسی دوره اول متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • باغشیخی، فاطمه مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]
  • بدری گرگری، رحیم طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
  • بدری گرگری، رحیم نقش سازه‌های بخشش و نوع دوستی در پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی: پژوهشی در حوزه نارسایی‌های ذهنی و تحولی [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • بیرامی، منصور اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]

پ

  • پژمان فرد، مینا اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]

ت

  • تقی پور، کیومرث شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های آموزش در سیستم‌ مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 14-32]

ج

  • جباریان، مرتضی بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • جعفری ثانی، حسین تجارب زیسته معلمان بومی از چالش‌های آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • جلایری لایین، شیوا تجارب زیسته معلمان بومی از چالش‌های آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • جلایری لایین، غزل تجارب زیسته معلمان بومی از چالش‌های آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • جهاندیده، جواد مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
  • جهاندیده، جواد پدیدارشناسی تجربیات معلمان زبان فارسی از برگزاری دوره آموزش چندزبانه [دوره 1، شماره 3، 1401]

ح

  • حسین زاده، سونیا انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • حمیدی زاده، کتایون بررسی چالش های تدریس مطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-72]

خ

  • خادم، قمری نقش سازه‌های بخشش و نوع دوستی در پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی: پژوهشی در حوزه نارسایی‌های ذهنی و تحولی [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • خدایاری شوطی، سعید بررسی رابطه باورهای معرفت‌شناختی بادرگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • خرسند اصیل، علی کاوشی برای شناسایی شیوه‌های آموزش سواد شغلی به دانش‌آموزان دوره اول متوسطه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

د

  • دیبایی صابر، محسن ارزیابی وضعیت موجود سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شاهد در دوران کرونا از دید اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 50-67]
  • دیبایی صابر، محسن ارزیابی شبکه دانش آموزی شاد با رویکرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهایی جهت بهبود برنامه درسی دوره اول متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • دهقانزاده، حسین شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های آموزش در سیستم‌ مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 14-32]

ر

  • رحیمی، ابراهیم ارزیابی دانشکده های فنی و حرفه ای استان مرکزی بر اساس شاخص های شورای عالی انقلاب فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-95]
  • روضه، طاهره روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدایی در دوران کرونا [دوره 1، شماره 4، 1401]

ز

  • زارع، سعیده طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]

س

  • سراجی، فرهاد کاوشی برای شناسایی شیوه‌های آموزش سواد شغلی به دانش‌آموزان دوره اول متوسطه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • سیفی، ریحانه ارزیابی وضعیت موجود سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شاهد در دوران کرونا از دید اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 50-67]
  • سیمرغ، مصطفی بررسی پیشران‌های هویت‌یابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمع‌گرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]

ش

  • شجاع، علی بررسی پیشران‌های هویت‌یابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمع‌گرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]
  • شریفی رهنمو، سعید رابطه میزان اعتیاد اینترنتی با اهمال کاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 79-92]
  • شریفی رهنمو، مجید رابطه میزان اعتیاد اینترنتی با اهمال کاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 79-92]
  • شهامت دهسرخ، فاطمه انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 [دوره 1، شماره 4، 1401]

ص

  • صاحبی، سمانه روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدایی در دوران کرونا [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • صاحبی، سمانه بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • صادق وزیری، فراز بررسی پیشران‌های هویت‌یابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمع‌گرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]

ع

  • عجم، اعظم بررسی نقش دیدگاه دانشجویان نسبت به مؤلفه‌های برنامه درسی و ادراک شایستگی در خلاقیت هیجانی آنان [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • عجم، علی اکبر بررسی نقش دیدگاه دانشجویان نسبت به مؤلفه‌های برنامه درسی و ادراک شایستگی در خلاقیت هیجانی آنان [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • عظیمی آقبلاغ، احد تحلیل پدیدارشناسانه‌ی تجارب زیسته آموزگاران از چالش‌های آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]

ف

  • فتحی، آیت اله رابطه میزان اعتیاد اینترنتی با اهمال کاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 79-92]
  • فتحی واجارگاه، کورش سوء تفاهمات اساسی در رابطه با جنبش نو/ چند بسترسازی در مطالعات برنامه درسی (چیستی، چرایی و چگونگی) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
  • فرمهینی فراهانی، محسن تحلیل پدیدارشناسانه‌ی تجارب زیسته آموزگاران از چالش‌های آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]

ک

  • کرد، حبیب مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
  • کریمی، سیدبهاء الدین اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر تفکر ارجاعی و یادگیری خودراهبر در دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 4، 1401]

م

  • محمدی، مهری شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های آموزش در سیستم‌ مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 14-32]
  • محمودی، فیروز طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
  • مدنی، سیدهادی تحلیل پدیدارشناسانه‌ی تجارب زیسته آموزگاران از چالش‌های آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]
  • مهرپرور، مهری اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر تفکر ارجاعی و یادگیری خودراهبر در دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 4، 1401]

ن

  • ناصری، فاطمه بررسی مؤلفه‌های فرهنگ عمومی در کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • نعمتی، شهروز نقش سازه‌های بخشش و نوع دوستی در پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی: پژوهشی در حوزه نارسایی‌های ذهنی و تحولی [دوره 1، شماره 4، 1401]

و

  • واحدی، شهرام اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • وقاری زمهریر، زهرا انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 [دوره 1، شماره 4، 1401]

ه

  • هاشمی، تورج اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]